lunedì 10 giugno 2013

LAST DAY IN SWEDEN

Ultimo giorno in Svezia e a Linkoping purtroppo. Prima di partire io e le mie amiche abbiamo fatto un salto a una mostra di abiti appartenuti a Marianne Bernadotte, attrice e contessa di origini svedesi. Poi un rapido giro per negozi dove mi sono innamorata di uno store chiamato Monki, che ha detto cose troppo carine! Ovviamente ho fatto shopping e ho acquistato un paio di jeans a vita alta con le tasche in pvc che non vedo l'ora di indossare! :D
 
Last day in Sweden unfortunately. Before leaving, me and my friends, made a quick trip to an exhibition of clothes belonging to Marianne Bernadotte, actress and countess of Sweden. Then a quick shopping trip where I fell in love with a store called Monki, its things are so cute! Of course I bought a pair of high-waisted jeans with pvc pockets that I can't wait to wear! :D
 













 

 

4 commenti:

  1. Nice post honey
    SHAN
    www.memyheelsandi.com

    RispondiElimina
  2. I just stumbled upon your blog and guess if I was surprised to see pics of the city where I live! =) Nice to see!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Wow! I was in Linkoping last month. Sweden is magic!:)

      Elimina